sâmbătă, 10 octombrie 2009

Masina lui Batman exista! Nu in Gotham ci in Stockholm!

Cea mai tare replica masinii lui Batman provine din Suedia! Leif Garvin din Stockholm a socat strazile orasului cu Lincoln Continentalul sau din 1973 transformat in Batmobile.

Construirea minunatiei a costat aproximativ 1 milion de dolari si a fost realizata in mai bine de 3 ani, constructorul avand nevoie de peste 20.000 de ore pentru a finaliza masina care a uimit strazile din Stockholm. La interior are DVD, computer de bord, functie de recunoastere vocii proprietarului si camere de luat vederi mobile. Motorul este de Ford 460 V8 si are 700 de cai putere.




2 comentarii:

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ce masina!!!
    Adevarul este ca doar Batman isi poate permite o asemenea masina.

    RăspundețiȘtergere

Powered By Blogger