joi, 8 octombrie 2009

Ce ti si cu vedetele astea :-j

Cabral: "Azi noapte am făcut dragoste şi m-a epuizat nenorocita"

"M-a epuizat nenorocita... am cunoscut-o luni, la un prieten, nu mai ştia cum să scape de ea. Săracul era distrus, arăta ca după un accident de maşină, şi el o cunoştea de câteva zile dar i-a fost de ajuns, a fost aproape să-l distrugă, a scapat de ea cu greu. A, şi da, şi el a cunoscut-o de la alt prieten... N-a fost dragoste la prima vedere, la început am încercat s-o refuz, să mă eschivez elegant, să scap de ea, simţeam că nu e ce-mi trebuie. Dar... moale ca orice bărbat, i-am cedat. Luni s-a auto-invitat la mine, ne-am iubit puţin dar până la urmă am reuşit s-o trimit la ea, unde-o fi asta nu ştiu... dar credeam c-a plecat de tot", scrie Cabral pe blogul său.

"Azi-noapte însă... am facut dragoste cu ea făra oprire. Am transpirat ca un nebun, nu m-a lasat nici măcar o secundă, am dat din mâini şi din picioare toată noaptea, simţeam că-mi ard plămânii, că-mi ia foc pielea, am încercat să mă ridic din pat de câteva ori însă, de fiecare data, m-a trântit la loc în aşternutul ud şi m-a lasat acolo, sleit. Eu am crezut că e un agaţament de o seară... ştiţi cum e, te cunoşti cu ea, staţi puţin de vorbă, se baga în seamă şi vine pâna la tine, vă tăvăliţi o noapte şi dimineaţa dispare ca şi când n-a fost niciodată pe-acolo. Asta am sperat şi eu, când mă trezesc în dimineata asta n-o să mai fie acolo, c-o să fie plecată, că n-o s-o mai văd în viaţa mea!", a continuat acesta.



Dacă însă citim mai departe, ne dăm seama că nu este vorba de o nouă cucerire a vedetei, ci pur şi simplu de o gripă care nu-i dă pace de câteva zile.

"Şi când am văzut-o dimineaţa, peste mine în pat, m-au luat nervii şi am întrebat-o: Cum te cheama, fă?! Gripa, iubitule", a povestit vedeta.

Din cauza "nenorocitei", Cabral nu a putut să se ridice din pat şi să ajungă la Poveştiri de noapte". Mai mult, acesta mărturiseşte că a chemat Salvarea de două ori şi că a tremurat ca varga "sub 3 plăpumi puse degeaba una peste cealaltă".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger