luni, 9 martie 2009

Sport...

Speram sa fie un weekend cu un fotbal mai spectaculos..si recunosc cu o victorie a Stelei la Brasov..dar se pare ca nu a iesit totu cum mi-am dorit..si nu numai de Steaua..dar si celelalte echipe contracandidate la titlu nu au facut mare lucru etapa aceasta..Rapid castigand cu un 1-0 destul de greu scos cu Farul,Dinamo un egal norocos,nemeritat obtinut la Medias..nu neaparat cu ajutoru arbitrului ci din cauza greselilor facute de arbitru in favoarea bucurestenilor..Timisoara o victorie hmm.. cu un autogol ..Urziceniu a obtinut un rezultat de egalitate 0-0 dar a jucat fotbal..totusi..si nu in ultimu rand.. dezamagirea mea ..Steaua :( .. care a pierdut la Brasov poate meritat cu 1-0..nu ma pot pronunta bine..pentru ca nu am vazut meciul..dar zic asta din cate am auzit..Nu stiu de ce dar se pare ca calitatea fotbalului nostru scade de la un timp.. din pacate..Cam atata despre Campionatul nostru..
In afara.. au fost sa zic niste meciuri interesante..Milan a reusit sa castige si ea dupa niste esecuri pe mai multe planuri..in Uefa si campionat..3-0 cu Atalanta..Interu lu Chivu a reusit sa obtina cele 3 pct puse in joc la Genoa si pastreaza avantaju de 7 pct in curs pt titlu cu Juventus..Dar din pacate echipa lui Mutu a pierdut scor 2-0 acasa cu Palermo :(..
Barcelona si-a mai luat 2 pct avansa in plus fata de Real Madrid dupa succesul cu Athletic Bilbao si egalu inregistrat de Real 1-1 in derbyul Madridului..
Era sa uit de golu superb inscris de romanul nostru Cosmin Contra in meciul pierdut de Getafe acasa cu Malaga ..Care il puteti viziona mai jos :




In Anglia Diavolii sunt de neoprit dupa succesul din Cupa Angliei in fata lui Fulham cu 4-0 si Arsenal a castigat cu 3-0 in fata la Burnley..
Macar eu cu echipa mea am obtinut un succes in fata echipei din Sebes cu scoru de 10-0 ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger