luni, 2 martie 2009

Fotbal la nivel de juniori!!!!

Un articol sa-i zic asa scris de vreun an pentru Gazeta Sporturilo..si am ales sa-l postez acuma din nou pe blogul meu..desi sincer de at sau mai imbunatatit lucrurile pt tinerii fotbalisti..Articolu era cam asa.. Pentru inceput as vrea sa incep cu o intrebare : “De ce pe an ce trece apar foarte rar fotbalisti precum Hagi,Popescu,Dobrin,Ady Ilie,Lacatus si multi altii????” sau “De ce acuma in prezent nu poate exista sau de ce nu se poate crea o Generatie de Aur ca pe vremea lor ?? Pe an ce trece se nasc multe talente in fotbal…dar din pacate lumea moderna din ziua de azi au o influenta negativa asupra copiilor care ar urma sa ajunga mari fotbalisti…acesta ar fi un factor..un alt factor ar fi putinele scoli de fotbal care se intereseaza cu adevarat sa formeze copii…pentru ca de exemplu scoli de fotbal avem destule…dar multe nu prea da importanta …sau mai nou..ca sa intri la un club de fotbal…sa zicem la o varsta intre 14-17 ani trebuie sa dai bani?? mita?? scuzati-ma dar asa nu stiu unde va ajunge fotbalul romanesc..eu stiam ca sa intri la o scoala de fotbal…trebuie sa ai talent sau daca nu sa stii fotbal…Tatal meu de exemplu ma invatat ca exista 2 categorii de fotbalisti…1.) cei care se nasc cu talent… 2.) cei care trebuie sa munceasca de 2-3 ori mai mult ca cei talentati sa ajunga fotbalisti in viata… dar in Romania nu prea se mai poate…si acuma sincer vorbesc din proprie experienta…nu stiu daca cineva va citi acest citat al meu..desi imi doresc mult..sau macar cei de la Federatia Romana de Fotbal sa se sesizeze in legatura cu fotbalul actual la nivel de juniori..este sub orice critica..Eu traiesc din fotbal inima mea e mingea de fotbal…dar ca sa ne putem mandri si noi ca italienii..spaniolii..brazilienii..francezii…etc..trebuie in primu rand sa ne ocupam mai mult de juniorii fotbalisti din tara noastra care urmeaza a fi fotbalisti de performanta…numai asa cred fotbalul romanesc “va ridica nasul din mocirla” si va avea un cuvant greu in fotbalul European..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger